Registratie 2020 European Learning & Teaching Forum in Utrecht nu geopend

Het 2020 Learning & Teaching Forum wordt georganiseerd door de European University Association, in samenwerking met de UU.

Je kunt je nu aanmelden voor het European Learning & Teaching Forum, dat op 13 en 14 februari plaatsvindt in Utrecht. Dit jaarlijkse Forum wordt georganiseerd door de European University Association, die voor de editie van 2020 voor Utrecht als host-city heeft gekozen.

Het 2020 Learning & Teaching Forum biedt een platform voor decanen, onderwijsdirecteuren, wetenschappelijk personeel en onderzoekers die geïnteresseerd zijn in leren en onderwijzen. Ook studenten, beleidsmakers en andere belanghebbenden zijn van harte welkom. Er is een gelimiteerd aantal deelnemers (250 in totaal) maar als host universiteit mogen we meer deelnemers laten participeren dan vanuit andere steden.

Lees meer en meld je aan voor het 2020 Learning & Teaching Forum.

Thema: Balancing tradition and change

Het thema van het 2020 Learning & Teaching Forum is 'Balancing tradition and change'. Academisch onderwijs aan studenten is in de afgelopen decennia flink veranderd, en verandert nog steeds. Ook de verwachting van wat de universiteit voor de samenleving zou moeten betekenen is niet meer hetzelfde. Met het thema Balancing tradition and change onderzoekt het 2020 Learning & Teaching Forum hoe universiteiten een balans proberen te vinden tussen beproefde praktijken en innovatieve benaderingen van leren en onderwijzen in de dynamische universitaire omgeving.

Neem voor vragen over het Forum contact op met het Centre for Academic Teaching, via cat@uu.nl