Na Eindhoven ook een Innovation Lab voor de UU?

Om goed onderzoek en onderwijs te kunnen waarborgen, moeten universiteiten voortdurend op zoek naar nieuwe financieringsmogelijkheden. Eindhoven University of Technology (TU/e) heeft een succesvolle manier gevonden via het TU/e Innovation Lab`, dat opereert als verbindende schakel tussen universiteit, overheid en bedrijfsleven. Wat kan de Universiteit Utrecht daarvan leren?

Op uitnodiging van de UU legde een delegatie uit Eindhoven in juli tijdens een bijeenkomst uit hoe het TU/e Innovation Lab te werk gaat en hoe hun lab onder meer geld binnenhaalt en onderzoekers werk uit handen neemt.

Nieuwsgierig? Lees verder voor een verslag van de bijeenkomst ‘Verdienmodellen met talent, start-ups, onderwijs, onderzoek in relatie tot data sciences en artificial intelligence’.

Meer weten?

Neem contact op met Diederik Visser.