Kom naar het Herfstfestival en Design Thinking Sessies op 22 november 2019

Kom op vrijdag 22 november 2019 naar het Teaching & Learning Lab in Utrecht, en neem deel aan het Herfstfestival of één van de twee Design Thinking sessies.

Tijdens het Herfstfestival kun je meedoen aan workshops, maak- en luistersessies over vernieuwing en verbetering van voortgezet en hoger onderwijs.

Tussen de workshoprondes in geven drie sprekers hun visie op de digitalisering van het onderwijs. José van Dijck (universiteitshoogleraar media en digitale samenleving) en Jan Haarhuis (hoofd van het Educate-it programma voor blended learning) gaan met elkaar in dialoog om hun visies op digitalisering van het onderwijs aan de oppervlakte te krijgen. Daarna zal onderwijswetenschapper Casper Hulshof kritische een aantal mythes over digitalisering van het onderwijs debunken.

Tijdens het Herfstfestival kun je live meekijken met twee Design Thinking-sessies, waarin studenten samen met docenten aan een onderwijs-challenge werken.

Bekijk de programma’s en meld je aan.

• TLL Herfstfestival
Teaching & Learning Lab