Hoe meet je of jouw onderbuikgevoel klopt?

Leerling steekt haar vinger op in het klaslokaal

Wil je meer zicht op de resultaten van je leerlingen, zodat je hier op kunt inspelen in je onderwijs? Wil je op school onderzoek doen naar doorstroom of leerresultaten op een bepaalde afdeling? Of achterhalen of het ‘onderbuikgevoel’ van jou en je collega's klopt? Meld je dan aan voor de cursus Data in de school.

In deze cursus leer je hoe je een goede vraag stelt voor een analyse, hoe je daar de juiste data bij verzamelt en analyseert, en hoe je dit kunt interpreteren en benutten. Je gaat aan de slag met één of meerdere vragen van je eigen school, en leert daarnaast hoe je medecursisten hun vraagstukken aanpakken.

De cursus start op 1 november in Utrecht. Er zijn nog een paar plekken vrij. Lees meer via onderstaande button, of neem contact op met Claudy Oomen.