Het African and Caribbean Heritage Network zoekt een nieuw bestuur

ACHN is een door UU-studenten geleid diversiteitsnetwerk dat het Afrikaanse en Caribische erfgoed viert door middel van sociale en educatieve activiteiten. Het is een bloeiende gemeenschap die open staat voor alle studenten en medewerkers van Afrikaanse en Caribische afkomst en voor diegenen die meer willen weten over de Afrikaanse en Caribische cultuur. Het netwerk is momenteel op zoek naar een nieuw bestuur voor 2023-2024. Grijp je kans en solliciteer voor een positie in het bestuur in het nieuwe jaar. Ze zijn op zoek naar een voorzitter, secretaris, penningmeester, interne PR-medewerker, externe PR-medewerker en een evenementenmanager. Je kunt solliciteren door te mailen naar: achn@uu.nl.

Solliciteer voor het ACHN bestuur

Om je kandidaat te stellen voor het bestuur van ACHN, vragen ze om een motivatiebrief die het volgende bevat:

• Functie(s) waarin je geïnteresseerd bent
  • Waarom je denkt dat je geschikt bent voor deze functie en voor ACHN in het algemeen
  • Wat jouw visie voor ACHN is
  • (optioneel) Toekomstige ideeën die je zou willen uitwerken

Solliciteer voor de evenementencommissie van ACHN

Je kunt je ook aanmelden voor de evenementencommissie van ACHN. Om je aan te melden als vrijwilliger vragen we je om een motivatiebrief (ca. 250-500 woorden) die hebt volgende bevat:

• Waarom je denkt dat je geschikt bent voor deze rol en voor ACHN in het algemeen
  • Hoe je in een team werkt

De ACHN melting pot

Wil je het netwerk leren kennen? Dan kun je op 8 juli om 14.00 uur deelnemen aan de melting pot in de Botanische Tuinen. Volg ACHN op InstagramFacebook en LinkedIn om op de hoogte te blijven van toekomstige activiteiten.