Grand Café LIVING, de nieuwe huiskamer in Utrecht Science Park

Grand Cafe The Living

Een gloednieuwe horecazaak in Utrecht Science Park verwelkomt studenten, docenten, bedrijven en bezoekers in de nieuwe huiskamer op de campus. Op zaterdag 6 april heeft Grand Café The Basket haar deuren gesloten en honderd meter verder aan de Weg tot de Wetenschap is een nieuwe horecalocatie gebouwd. Het nieuwe kloppende hart van de campus is de perfecte locatie om te ontmoeten, te studeren, te vergaderen, te eten en te vieren te midden van een huiselijke en ontspannen sfeer.

Groen van binnen én buiten

De liefde voor groen voel je letterlijk en figuurlijk terug in Grand Café LIVING: het gebouw met duurzame en energiezuinige materialen is eigendom van Universiteit Utrecht. Brothers Horeca Groep neemt de horecaexplotatie voor haar rekening. De royale ramen bieden een overvloed aan natuurlijk licht en de grote open ruimte voelt als thuiskomen door de gezellige zithoeken en de vele weelderige planten, die de lucht zuiveren en de geest verfrissen. Ook is er een inspiratieruimte af te huren voor vergadering, presentaties of borrels. Grand Café LIVING is daarmee de ideale plek om ontspannen te loungen, ongestoord te studeren, voor vruchtbare vergaderingen en natuurlijk om het leven te vieren.

Het concept

Gelegen 100 meter verder van het voormalige Grand Café The Basket, verwelkomt Grand Café LIVING gasten met een gezellige ambiance en een all-day menu, waarmee je op elk moment van de dag je smaakpapillen kunt verblijden. Het menu, dat bestaat uit ontbijt, gezonde bowls en brasserieklassiekers, heeft als gemeenschappelijke deler dat er zoveel mogelijk gebruik wordt gemaakt van duurzame, gezonde en verse ingrediënten. Op een campus is brain food immers heel belangrijk.

Grand Café LIVING is geopend op weekdagen van 9:00 tot 21:30 uur en in het weekend op aanvraag.

Voor meer informatie en reserveringen kunt u contact opnemen via:
Telefoon: 030 – 25 16 783 E-mail: utrecht@grandcafeliving.nl
Adres: Weg tot de Wetenschap 400, 3584 AC Utrecht