Extra plekken OnderwijsFestival!

We zijn blij verrast met de enorme interesse in het OnderwijsFestival en de vele aanmeldingen! Er is daarom een aantal nieuwe programmaonderdelen toegevoegd én er zijn extra plekken beschikbaar gemaakt binnen de bestaande sessies.

Er zijn onder andere sessies bijgekomen over het co-creëren van een cursus met studenten, het inrichten van de ideale onderwijsruimte, het motiveren van studenten en artificial intelligence in onderwijs. Ook is er een extra sessie over het Toch-Niet-Zo-Maakbare leven toegevoegd en kun je films gemaakt door studenten komen bewonderen. Vergeet je daarnaast ook niet op te geven voor de spetterende opening en de docentenprijzen ceremonie! Bekijk het programma en meld je aan.

Programma OnderwijsFestival
Meld je meteen aan

Het belooft een inspirerende dag te worden vol leerzame, ontspannende en enerverende activiteiten over ons onderwijs en voor de makers ervan: docenten, andere UU-medewerkers én studenten. Onderwijs maken doe je immers samen. We kijken ernaar uit je te verwelkomen op 9 maart in het Academiegebouw, dus meld je snel aan!