Delen, volgen en aanmelden van projecten op KonJoin

Wil je het volledige aanbod aan scriptiemogelijkheden op één plek voor je studenten inzichtelijk maken? Wil je zien wat er buiten je eigen discipline aan (onderzoeks)projecten loopt? Of wil je studenten vinden die mee willen denken over je onderwijsontwerp?

KonJoin is een platform waarop docenten, onderzoekers en studenten makkelijk projecten kunnen delen. Met een SolisID kan je alle gedeelde projecten bekijken, deze volgen, maar je ook aanmelden om deel te nemen aan een project. Het brengt daardoor vraag en aanbod van (onderzoeks)projecten samen en geeft inzicht wat universiteitsbreed aan projecten loopt. Je kan de projecten eenvoudig filteren op bijvoorbeeld faculteit of  type project, zoals bachelor-, master- of co-creatie projecten. Voor studenten is duidelijk welke projecten lopen, waar zij aan bij kunnen dragen en op welke manier.

Meer informatie: als je geïnteresseerd bent of meer informatie over dit platform wilt, kijk dan eens op de Educate-it toolwijzer, het platform, of neem contact op met Educate-it via educate-itbalie@uu.nl.