Training coachingsvaardigheden voor tutoren

tot

In deze (vanwege corona) verkorte training is aandacht voor je rol als tutor en hoe je op een plezierige en effectieve manier in gesprek kunt zijn met studenten. De bijeenkomst is gericht op het ontwikkelen van een coachende houding. Deze kun je benutten in het begeleiden van de student bij het ontwikkelen van zelfstandige en zelfsturende studiehouding.

We oefenen in gespreksvaardigheden en introduceren daarvoor een paar  gespreksmodellen. Je ontvangt een handout met achtergrondinformatie. Deelnemers rapporteren dat ze veel leren van de inhoud van de cursus, maar ook van het uitwisselen met vakgenoten. De training wordt verzorgd door Jacky Limvers, Studieloopbaanadviseur bij SO&O.

De training zal worden gegeven in het Nederlands. Het is dit najaar de enige keer dat deze training wordt aangeboden.

Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd