Op pad met de expert: Vogelsafari

tot
Illustratie Niels Kerstes voor de Universiteit Utrecht
Illustratie: Niels Kerstes voor de Universiteit Utrecht

Deze vogelsafari zit vol.
Er is nog wel plek op de volgende data: 21 april, 29 september of 20 oktober.

Wil jij vogels leren herkennen en spotten? Ga dan mee Vogelen met Mattie in de Botanische Tuinen.

Met een verrekijker in je hand en een beetje hulp van Mattie zie je steeds meer details in de natuur. Door goed te luisteren naar de geluiden om je heen en de informatie uit Mattie's vogelboekje te gebruiken, ga je de vogels zelf herkennen. In de verborgen vogelhut kan je na de excursie nog lang doorvogelen.

Ga Op pad met de expert en leer meer over de bijen, vogels en nachtvlinders in de Tuinen. Want behalve alle planten leven er ook veel dieren. De excursies zijn geschikt voor jong en oud.

Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd

Reguliere toegangsprijzen gelden voor toegang tot de Tuinen.
Deelname aan Op pad met de expert is gratis

Meer informatie
Deze vogelsafari zit vol. Aanmelden kan nog wel voor de vogelsafari's op 21 april, 29 september of 20 oktober.