Ontmoet UU's Startup Incubator UtrechtInc

tot

Ben je nieuwsgierig naar wat een startup incubator doet en hoe het jou kan helpen om je (schaalbare) bedrijfsidee te valideren? Heb je een passie voor gezondheid, onderwijs, duurzaamheid of AI? Kom dan langs bij het maandelijkse open evenement van UtrechtInc: de universitaire startup incubator in Utrecht. Bespreek je ondernemersaspiraties en laat je inspireren op jouw (mogelijke) startup journey.

Je bent uitgenodigd langs te komen bij UtrechtInc, de universitaire startup incubator. Kom erachter hoe UtrechtInc jou kan helpen op je startup reis door middel van een een rondleiding en uitleg over wat een incubator precies doet.

Maak je klaar voor een middag vol startup-inzichten en inspiratie. Onmoet mensen uit het lokale ondernemende ecosysteem, startup-oprichters en andere (startende) ondernemers.

Vermeld "UtrechtCE" bij "How did you find us?" als je je aanmeldt.

Meld je aan voor dit evenement

Goed om te weten: Er is een (gratis) netwerkborrel na de rondleiding!

Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd
UtrechtInc (Padualaan 8)
Entree
Aanmelden

Je kunt je aanmelden via de UtrechtInc website. Vermeld "UtrechtCE" bij "How did you find us?".