Eerstejaars student in tijden van corona

tot

In deze sessie nodigen Jeroen Janssen en Bald de Vries, Senior Fellows bij het Centre for Academic Teaching, jullie uit om ervaringen uit te wisselen over hoe de eerstejaars studenten het  academisch jaar gestart zijn. Vanwege de huidige coronamaatregelen is het lastiger om deze groep aan de opleiding te binden, omdat er weinig mogelijkheden zijn tot on campus onderwijs, het leren kennen van medestudenten of contact met de docenten. Tijdens de sessie schuiven studieadviseurs, studentmentoren en een aantal eerstejaars studenten aan om verslag te doen, en kunnen tips en ervaringen worden gedeeld. Hierbij komen het welbevinden van de student, het creëren van een community en het wegwijsmaken in de academische leeromgeving aan bod.

Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd