Ben je wild of ben je mild? Vul onze 5-minuten enquête over biodiversiteit in

Ben je een student of werknemer van Universiteit Utrecht? Of ben je een regelmatige bezoeker van het Utrecht Science Park? De Green Office zou graag jouw input ontvangen door middel van onze 5-minuten enquête over biodiversiteit:

Breng me naar de enquête

De Green Office is bezig met het ontwikkelen van een biodiversiteit campagne. Deze campagne bestaat uit een serie activiteiten om ontbrekende kennis aan te vullen, acties aan te moedigen en welbevinden te promoten met betrekking tot de biodiversiteit op de campus en er buiten. Met jouw input op onze 5-minuten enquête (die sluit op 19 december), kunnen we de campagne meer vorm geven.

Vragen zoals 'Wat zou je interesseren in onze campagne?', 'Ben je geïnteresseerd in biodiversiteit?', 'Waar zou je meer over willen weten?', 'Op welke manier zou je meer willen leren?', en 'Hoe kan de universiteit je hiermee helpen?' zullen aan bod komen in deze enquête. We kijken er naar uit om van je te horen.

Wil je meer weten over deze biodiversiteit campagne zodra er meer details bekend zijn? Abonneer je dan voor onze nieuwsbrief of volg ons via @greenofficeuu op Facebook, Instagram en/of LinkedIn

De Green Office is waar jonge geesten de handen ineen om de Universiteit Utrecht te ondersteunen in haar duurzame ontwikkeling.