Wat vind jij van het magazine Vetscience?

We zijn benieuwd naar jouw mening over het magazine Vetscience. Sluiten de verhalen goed aan op jouw behoeften en de actualiteit? Kijk je er naar uit om het magazine te lezen? En ontvang je het magazine het liefst op de mat of in je mailbox? Doe mee met het lezersonderzoek, deel je mening én maak kans op een portretfoto met je huisdier.

Naar het lezersonderzoek
Coverbeeld van Vetscience nr. 15 met een witte puppy in een glazen kooi en een radiologisch assistent ernaast die contact maakt met het dier

Het invullen van het lezersonderzoek duurt maximaal 5 minuten en is anoniem. Later dit jaar gaan we graag in gesprek over de resultaten van het lezersonderzoek. Dit doen we in een panelgesprek. Vind je het leuk om mee te praten over het magazine? En over hoe jij als relatie betrokken wilt blijven bij de faculteit? Vul dan aan het eind van het onderzoek je gegevens in, zodat we contact met je kunnen opnemen. We gebruiken het ingevoerde adres alleen om contact op te nemen met de geïnteresseerden voor een panelgesprek.

Maak kans op een portret met jouw huisdier

Aan het eind van de enquête kun je jouw e-mailadres achterlaten om kans te maken op een foto met jouw huisdier, gemaakt door onze huisfotograaf Bas Niemans. Bekijk hier zijn portfolio. Geen huisdier? Geef het cadeau aan een ander of gebruik deze mogelijkheid om professionele foto’s van jezelf te maken. We gebruiken het ingevoerde adres alleen om contact op te nemen met de winnaar.

Over Vetscience

Als faculteit Diergeneeskunde gaan wij graag in gesprek met de partners om ons heen. Dat doen wij onder andere via ons magazine Vetscience dat wij in maart 2018 hebben gelanceerd. In dit magazine laten we niet alleen onszelf, maar vooral ook onze relaties aan het woord. Wat houdt hen bezig? Wat willen zij in de toekomst bereiken? En hoe kunnen we elkaar helpen om dat te realiseren? Vetscience wordt in een gedrukte vorm verspreid onder relaties, medewerkers en studenten en is daarnaast ook online beschikbaar als pdf en in losse achtergrondverhalen. Zowel in het Nederlands als in het Engels.

Lees de nieuwste Vetscience over preventie