Publicaties
2019
Vakpublicaties
Slof, B., van Zwieten, J., Hagemeijer, R. E., Hulshof, C. D., van Look, C. J., & Janssen, J. J. H. M. (2019). Leerlijn presenteren voor de bacheloropleiding Onderwijswetenschappen. Faculteit Sociale Wetenschappen, Universiteit Utrecht.
2014
Wetenschappelijke publicaties
De Jong, T., Beishuizen, J.
, Hulshof, C., Prins, F., Van Rijn, H., Van Someren, M., Veenman, M., & Wilhelm, P. (2014).
Determinants of discovery learning in a complex simulation learning environment. In
Cognition, Education, and Communication Technology (pp. 257-284). Taylor and Francis - Balkema.
https://doi.org/10.4324/9781410612892Vakpublicaties
Hulshof, C. (2014). Het beste onderwijsonderzoek van 2014! Didactief, 44(10), 24-26.
2012
Vakpublicaties
Hulshof, C. D. (2012). Humor in de klas: Een serieuze zaak. Zorg Primair, (2), 24-25.
Overige resultaten
Borger, B., & Hulshof, C. D. (2012). Beïnvloedt EVC de relatie tussen motivatie en loopbaangedrag?. Paper presented at Paper gepresenteerd op de Onderwijs Research Dagen (ORD), 20-22 juni, Wageningen, Nederland.
1998
Wetenschappelijke publicaties
Hulshof, C. D., de Jong, A. J. M., & van Joolingen, W. R. (1998). The influence of different types of prior knowledge on the learning process in two discovery learning environments. Universiteit Twente, vakgroep IST.