• Faculty Club Happy Hour Mei

tot
      Op donderdag 2 mei organiseren we een Happy Hour in Zweedse sferen. Met het jaarlijkse Songfestival om de hoek, wordt het een avond vol muziek, plezier en natuurlijk de beste Eurovisiehits.
    • Breaking Science 2024 - heat 1

tot
      During the science communication competition, early-career researchers have just 3 minutes to pitch their research to an audience and panel of judges.
    • Breaking Science 2024 - heat 2

• Lunchlezing Marieke Schuurmans: HELP! Van falen kun je leren

tot
      Op 14 mei organiseert De Nieuwe Utrechtse School een lunchlezing van Marieke Schuurmans, getiteld ‘HELP! Van falen kun je leren’.
    • Filmreeks Science & Fiction: Drawing Lots

tot
      USBO en Louis Hartlooper Complex vertonen 'Drawing Lots' (2023) met een inleiding van Femke van Esch.
    • Breaking Science 2024 - heat 3

• Faculty Club - Aspergediner 2024

tot
      Na het succes van voorgaande jaren organiseren we weer een Aspergediner. Gezellig samen dineren, genieten van een goed gesprek en genieten van Franse muziek.
    • Breaking Science 2024 - heat 4

• Alumnibijeenkomst - Rome, Italië

tot
      De volgende bijeenkomst van UU-alumni in Italië wordt gehouden in Rome op 23 mei!
    • Filmavond 'Sprekende stenen' met Straatpoëziewandeling

tot
      Documentairemaker Suzanne van Leendert maakte met hulp van UU-docent Kila van der Starre en studenten Nederlands de documentaire ‘Sprekende Stenen’ over de Utrechtse straatpoëzie. De film is op vrijdag 24 mei te zien in de Faculty Club.