Oratie Franck Meijboom: Dier - duurzaam - doordacht

tot

Bij besluit van het college van bestuur per 15 juni 2023 benoemd tot hoogleraar bij de faculteit Diergeneeskunde aan de Universiteit Utrecht om werkzaam te zijn op het vakgebied van ‘Sustainable Animal Stewardship’ is voornemens op dinsdag 7 mei 2024 te 16.15 uur in de Aula van het Academiegebouw, Domplein 29 te Utrecht zijn ambt te aanvaarden met het houden van een oratie, getiteld:

Dier – duurzaam - doordacht

De oratie zal alleen door genodigden fysiek kunnen worden bijgewoond. Het college van bestuur van de Universiteit Utrecht nodigt u hierbij van harte uit tot het online bijwonen van de plechtigheid.

Benieuwd naar een voorproefje? We interviewden Franck Meijboom over duurzaam samenleven met dieren. "We moeten dieren erkennen om wie ze zijn."

Lees het interview
Begindatum en -tijd