Drs. H.B. (Heleen) Verhage

Buys Ballotgebouw
Princetonplein 5
3584 CC Utrecht

Drs. H.B. (Heleen) Verhage

Controller
F&C Projectcontrolling
h.b.verhage@uu.nl

Publications

2005

Professional publications

Verhage, H. B. (2005). Doe mij maar het Meterspel. Euclides, 80(7), 367-369.
Verhage, H. B. (2005). De Juiste Maat. In H. ter Heege, T. Goris, R. Keijzer, & L. Wesker (Eds.), Freudenthal 100 (pp. 76-81). Freudenthal instituut.

2004

Professional publications

Verhage, H. B. (2004). Nederland = aardappelland. Euclides, 79(5), 218-221.

2003

Professional publications

Verhage, H. B. (2003). En zij hoorden het kwartje vallen - Wiskunde Scholen Prijs 2003, aflevering 2; praktijkvragen uit de bouw voor vmbo-bb-leerlingen. Euclides, 79(2), 52-55.
Verhage, H. B. (2003). And the winner is ... The golden section! Prijswinnend project van de Wiskunde Scholen Prijs 2003. Euclides, 78(8), 375-377.

Other output

Verhage, H. B. (Author). (2003). Wiskundeprijs. Software

2002

Professional publications

Verhage, H. B. (2002). Wiskunde Scholen Prijs. Nieuwe Wiskrant, 21(4), 45-48.
Verhage, H. B. (2002). Panama Praktijktip 85: een wonderlijke kortingsregeling. Tijdschrift voor nascholing en onderzoek van het reken-wiskunde onderwijs, 20(3), 38-41.

2001

Professional publications

Verhage, H. B., & Zaal, C. (2001). WisKids van start. Euclides, 77(2), 39-40.
Verhage, H. B., & van Wijk, P. (2001). De Nationale Doorsnee - de resultaten. NVvW, Freudenthal Instituut & APS.

Other output

Huls, G. (Author), Kemme, S. (Author), Verhage, H. B. (Author), & Majoor, M. K. (Author). (2001). AWIBI: Applicatiecursus Wiskunde voor Biologen. Software

2000

Professional publications

Wijdeveld, E., Verhage, H. B., & Schoenmaker, G. (2000). Van CMLW tot Freudenthal Instituut. In F. Goffree, M. van Hoorn, & B. Zwaneveld (Eds.), Honderd jaar wiskundeonderwijs (pp. 355-374). Nedelandse Vereniging van Wiskundeleraren.
Verhage, H. B. (2000). Functions Tables Graphs. University of the Western Cape.
Verhage, H. B., & Adendorff, S. (2000). The interrelationships between graphs, formulae and tables exploring the relationship between mathematising and outcomes-based education. Pythagoras : Wiskundetijdschrift voor jongeren, (15), 37-42.
Verhage, H. B. (2000). Consumer Mathematics. University of the Western Cape.
Verhage, H. B. (2000). Global Graphs. University of the Western Cape.
Verhage, H. B., & Kemme, S. (2000). Boeken voor in het studiehuis. Nieuwe Wiskrant, 20(1), 35-37.
Verhage, H. B. (2000). The exponential Function. University of the Western Cape.

1999

Professional publications

Verhage, H. B., & Kemme, S. (1999). Viewpoints on mathematics education - reflections on TIMMS in the European SICI-countries. SICI.
Verhage, H. B. (1999). Reactie op 'de wiskundisering van het voortgezet onderwijs'. Tijdschrift voor Genderstudies, 2(2), 60-63.
Neeleman, W., & Verhage, H. B. (1999). Historische hoogtepunten van grafische verwerking. Nieuwe Wiskrant, 18(3), 18-33.
Drijvers, P. H. M., & Verhage, H. B. (1999). Discrete Dynamische Modellen op het eindexamen. Nieuwe Wiskrant, 19(1), 15-17.

1998

Professional publications

Kemme, S., & Verhage, H. B. (1998). Nieuwe wiskundemethoden voor de twede fase. Nieuwe Wiskrant, 17(4), 34-38.

1994

Professional publications

Verhage, H. B. (1994). Kwartielbepaling. Euclides, 69(7), 210-210.

1992

Professional publications

Lange, J. D., & Verhage, H. B. (1992). Meaningful Math: Data Visualization. Wings for Learning.

1991

Professional publications

Verhage, H. B., & Wijers, M. M. (1991). Uitkomsten enquĂȘte regionale bijeenkomsten. Euclides, 66(9), 264-268.

1989

Professional publications

de Lange, J., & Verhage, H. B. (1989). Data Visualization. OW&OC & NCRMSE.