Publicaties
2021
Vakpublicaties
van der Beek, J., Monch, M., Toll, S., & van Luit, H. (2021). Wegwijs in dyslexie : werkboek. (1 ed.) LannooCampus.
van der Beek, J., Monch, M., Toll, S., & van Luit, H. (2021). Wegwijs in dyscalculie – Werkboek. Lannoo.
van der Beek, J., Monch, M., Toll, S., & van Luit, H. (2021). Wegwijs in dyslexie en dyscalculie – Handleiding. Lannoo.
2018
Wetenschappelijke publicaties
van Luit, J. E. H., van der Beek, J. P. J., & Toll, S. W. M. (2018). Rekenbeleving meten in psychodiagnostisch onderzoek. VVO-magazine, 37(3), 6-12.
van Luit, J. E. H., van der Beek, J. P. J., & Toll, S. W. M. (2018). Reactie op reactie: Het gebruik van de RBS in psychodiagnostisch onderzoek. Orthopedagogiek: Onderzoek en Praktijk, 57, 294-295.
Toll, S. W. M., van der Beek, J. P. J., & van Luit, J. E. H. (2018). De RBS; Een nieuw instrument om rekenbeleving te meten. Orthopedagogiek: Onderzoek en Praktijk, 57, 180-191.
2017
Wetenschappelijke publicaties
Van der Beek, J. P. J., Van der Ven, S. H. G., Kroesbergen, E. H., & Leseman, P. P. M. (2017).
Self-concept mediates the relation between achievement and emotions in mathematics.
British Journal of Educational Psychology,
87(3), 478-495.
https://doi.org/10.1111/bjep.12160 2015
Wetenschappelijke publicaties
Toll, S. W. M., van der Beek, J. P. J., & van Luit, J. E. H. (2015). Emotionele rekenbeleving: Rekenles positiever beleven. JSW : jeugd in school en wereld, 4, 18-21.
Vakpublicaties
Toll, S. W. M., van der Beek, J. P. J., & van Luit, J. E. H. (2015). Emotionele rekenbeleving. Jeugd in School en Wereld, 101(4), 18-21.