2023
Wetenschappelijke publicaties
Janssen, E., & van Gog, T. (2023). Disentangling the effects of message content and message sharer on students’ views of political misinformation. Journal of Experimental Psychology. Applied.
Janssen, E. M., van Gog, T., van de Groep, L., de Lange, A. J.
, Knopper, R. L., Onan, E., Wiradhany, W., & de Bruin, A. B. H. (2023).
The Role of Mental Effort in Students’ Perceptions of the Effectiveness of Interleaved and Blocked Study Strategies and Their Willingness to Use Them.
Educational Psychology Review,
35(3), 1-34. Article 85 .
https://doi.org/10.1007/s10648-023-09797-3 Vakpublicaties
Janssen, E., Verkoeijen, P. P. J. L., Heijltjes, A. E. G., & van Gog, T. (2021). Studenten leren kritisch te denken begint bij de docent. Tijdschrift voor Hoger Onderwijs, 39(2), 23-31.