Ons kantoor

UU-studenten en -medewerkers zijn welkom om in de Green Office te werken aan projecten over duurzaamheid. De Green Office is ook beschikbaar als ruimte voor duurzame evenementen.

De ingang van de Green Office is bereikbaar via de buitenkant van het Bestuursgebouw

Wil je ons bezoeken?

Kom langs in het Bestuursgebouw (Heidelberglaan 8, kamer 0.44). Heb je een specifieke vraag? Stuur ons vooraf een mailtje, zodat we je met de juiste persoon in contact kunnen brengen.

Werken in de Green Office

Wil je in ons kantoor werken en gelijkgestemden ontmoeten? Je bent van harte welkom om in onze ruimte te werken. Een afspraak maken is niet nodig. Kom je met een groep, reserveer dan via greenoffice@uu.nl.

Evenementen bij de Green Office

Wil je een duurzaamheidsgerelateerd evenement organiseren met als doelgroep UU-medewerkers of UU-studenten? Je kunt gratis gebruik maken van de Green Office. Reserveer door een e-mail te sturen naar greenoffice@uu.nl.