Doe mee aan het onderzoek

Het humoronderzoek is inmiddels gesloten. Je kunt nog wel meedoen aan andere onderzoeken!

Zonder deelnemers kunnen we op de Universiteit Utrecht geen onderzoek doen. Daarom zijn we op zoek naar jou! Er zijn doorlopend onderzoeken waar we deelnemers voor zoeken: van baby's, kinderen en jongvolwassenen tot volwassenen. Bekijk het overzicht en meld je vrijblijvend aan.

Dit is een onderzoek van wetenschapper Madelijn Strick. Madelijn onderzoekt humor en speciaal voor het Weekend van de Wetenschap heeft zij dit humoronderzoek gemaakt.

Wil je meedoen aan meer onderzoeken? Bij de Universiteit Utrecht zoeken we voortdurend onderzoeksdeelnemers: van baby's, kinderen en jongvolwassenen tot volwassenen. Neem een kijkje op de pagina Doe mee aan onderzoek voor meer informatie.