Studieplekken en openingstijden voorafgaand aan de tentamens

Van maandag  5 juni tot en met donderdag 29 juni zijn de Universiteitsbibliotheek Utrecht Science Park en de Universiteitsbibliotheek Binnenstad langer geopend om studenten de gelegenheid te geven zich voor te bereiden op de tentamens.

Open van 08.00 tot 01.00 uur

• maandag 5 juni tot en met donderdag 8 juni
  • zondag 11 juni tot en met donderdag 15 juni
  • zondag 18 juni tot en met donderdag 22 juni
  • zondag 25 juni tot en met donderdag 29 juni

Open van 08.00 tot 22.30 uur

• vrijdag 9 juni en zaterdag 10 juni
  • vrijdag 16 juni en zaterdag 17 juni
  • vrijdag 23 juni en zaterdag 24 juni

Studieplekken in de tentamentijd

Om studenten van de UU zoveel mogelijk de ruimte te geven is de toegang tot de UB beperkt tijdens de tentamenperioden. Alle studieplekken, ook de plekken die niet gereserveerd hoeven te worden, zijn dan alleen beschikbaar voor studenten van de UU. Wil je reserveren? Doe dit dan via bookings.uu.nl. Er blijven wel een (beperkt) aantal “raadpleegplekken” waar bezoekers die niet aan de UU verbonden zijn de (digitale) collectie kunnen raadplegen.

Legitimatie

Je hebt alleen toegang op vertoon van een geldig legitimatiebewijs, of UU-collegekaart met foto.