Sharing Days: Yoga op het gras - 18:00 uur

tot
Yoga op het gras in de Botanische Tuinen

Relaxed je avond in

Wil je je werkdag goed afsluiten? Kom dan naar de yogales in de Botanische Tuinen. In deze les ga je stap voor stap door de oefeningen en poses. Afhankelijk van je niveau krijg je aanpassingen om je oefeningen en poses te verdiepen en te perfectioneren. Luister naar de vogeltjes en je kan vol energie de avond door.

Deze les wordt gegeven door een docent van Sportcentrum Olympos. De yogales wordt ook aangeboden om 17.00 uur.

Sharing Days

Elk jaar in juni vinden de Sharing Days plaats in Utrecht. Dit alumni evenement met festivalvibes biedt een bomvol programma met tal van activiteiten op het gebied van wetenschap, onderzoek, sport en cultuur. Verspreid over locaties op het Science Park en in het levendige centrum van Utrecht faciliteert het Alumni Office workshops, rondleidingen, masterclasses en andere festiviteiten, speciaal voor alle alumni van de Universiteit Utrecht.

Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd
Locatie
Festivalterrein Botanische Tuinen Universiteit Utrecht, Budapestlaan 173584 CD Utrecht