Sharing Days: Klimworkshop start 17:00 uur

De klimwand PR
De klimwand PR Science Park

Klimworkshop

Wil jij de hoogste klimwand van Midden-Nederland beklimmen? Dat kan! Onder begeleiding van een ervaren instructeur leer je de basis van het klimmen en zekeren, terwijl je geniet van de frisse lucht. Ideaal voor beginners, maar ook geschikt om jouw  klimvaardigheden te verbeteren.

Deze klimworkshop wordt verzorgd door een docent van Sportcentrum Olympos. Er is ook een klimworkshop die start op 6 juni om 18.30.

Sharing Days

Elk jaar in juni vinden de Sharing Days plaats in Utrecht. Dit alumni evenement met festivalvibes biedt een bomvol programma met tal van activiteiten op het gebied van wetenschap, onderzoek, sport en cultuur. Verspreid over locaties op het Science Park en in het levendige centrum van Utrecht faciliteert het Alumni Office workshops, rondleidingen, masterclasses en andere festiviteiten, speciaal voor alle alumni van de Universiteit Utrecht.

Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd
Locatie
Kalymnos (onderdeel van Olympos), klimmuur naast de P&R, Upsalalaan, 3584 CT Utrecht