Sharing Days: Een groenere campus: hoe doe je dat?

tot
Studenten verpotten planten op de campus
Studenten maken een groenere campus

Biodiversiteit is een van de grootste uitdagingen van onze tijd! De Universiteit Utrecht kan met haar ligging tussen verschillende natuurgebieden een cruciale rol spelen in de versterking van de biodiversiteit, niet alleen op de campus, maar in de hele regio. Ben je benieuwd wat de UU doet om de biodiversiteit te bevorderen? Meld je dan aan voor een talk van dé deskundige die bezig is met het versterken van de biodiversiteit op het Utrecht Science Park (de Uithof).

Sharing Days

Elk jaar in juni vinden de Sharing Days plaats in Utrecht. Dit alumni evenement met festivalvibes biedt een bomvol programma met tal van activiteiten op het gebied van wetenschap, onderzoek, sport en cultuur. Verspreid over locaties op het Science Park en in het levendige centrum van Utrecht faciliteert het Alumni Office workshops, rondleidingen, masterclasses en andere festiviteiten, speciaal voor alle alumni van de Universiteit Utrecht.

Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd
Locatie
Botanische Tuinen Universiteit Utrecht, bij de alumni jaarboom, Budapestlaan 17, 3584 CD Utrecht