Netwerk bijeenkomst Food-Print Utrecht Region ‘Eiwittransitie en ondernemerschap’

Save the date

tot

Graag nodigen we je uit om de  FPUR Netwerkbijeenkomst ‘Eiwittransitie en ondernemerschap’ van donderdag 28 maart 2024 alvast in je agenda te noteren.

Doe ook mee in dit netwerk dat de ambitie heeft om Utrecht de modelregio in de transitie naar een duurzame, gezonde, voedselomgeving te laten zijn. Laat je inspireren tot prikkelende ideeën en leg nieuwe contacten om samen een stap verder te zetten.

Programma
Duik met ons in de wereld van eiwittransitie tijdens onze netwerkbijeenkomst! We hebben een boeiende line-up voor je klaarstaan: Laat je inspireren door het verhaal van een ondernemer over marktontwikkelingen, een wetenschapper over smaakbeleving en consumentengedrag en over de BEAN deal als onderdeel van de Nationale Eiwitstrategie.

15:45 Inloop
16:15 Start programma: Welkom en introductie FPUR
16.30 Drie sprekers
17:30 Discussie en call to action
17:40 Netwerkborrel tot 19.00 uur

Het definitieve programma wordt in februari bekend gemaakt.

Aanmelden
Jij bent er toch ook bij op 28 maart? Je kunt de datum alvast in je agenda opnemen. En je kunt je ook alvast aanmelden met het aanmeldformulier.

Voor wie?
Iedereen werkzaam op het gebied van gezonde en duurzame voeding en voedselomgeving zoals restaurants, voedselproducenten, boeren, zorg organisaties, maatschappelijke organisaties, onderwijsinstellingen, kennisorganisaties, ambtenaren en kunstenaars, is welkom! Weet je iemand voor wie dit ook interessant kan zijn, stuur deze ‘save the date’ dan gerust door.

Informatie
Kijk verder op onze website voor meer informatie over FPUR. Mocht je vragen hebben naar aanleiding van dit bericht of over andere Food-Print Utrecht Region gerelateerde vragen dan kun je contact opnemen met Hester Pruiksma, h.pruiksma@uu.nl of 06-40931114

We hopen je te ontmoeten op 28 maart!

Kernteam Food-Print Utrecht Region:

Irene Mommers, BeBright
Michiel Dijkman, EBU