Faculty Club Happy Hour Juli - Italiaanse sferen

tot

Luid samen met ons de zomer in! De Faculty Club verkeert op donderdag 6 juli in Italiaanse sferen. Ons laatste Happy Hour voor de zomer staat namelijk in het teken van La Dolce Vita met lekker eten en drinken. De vrolijke muzikanten van Django's Tigers zullen ons dit keer muzikaal onderdompelen in de wereld van Bella Ciao, the Godfather, Volare, L'italiano en Con te partirò.

Geniet van lekkere drankjes en borrelhapjes, luister naar live muziek in de tuin en/of schuif na afloop gezellig aan bij onze Italiaanse pizzaparty in de tuin.

Programma:
17.00 – 19.00 uur: Happy Hour met live muziek (Django's Tigers)
19.15/19.30 – 21.30 uur: Italiaanse pizzaparty in de tuin (15,00 euro)

Tijdens het Happy Hour (17.00 - 19.00 uur) zijn de drankjes voor de helft van de prijs. De borrelhapjes tijdens het Happy Hour worden aangeboden vanuit Faculty Club en cateraar Vineyard. Drankjes kunnen op de avond zelf bij de bar worden afgerekend.

Houd onze website en de nieuwsbrief in de gaten voor het programma. Ontvang je onze nieuwsbrief nog niet? Meld je dan nu aan voor de nieuwsbrief

Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd
Huiskamer Faculty Club
Aanmelden

Aanmelden: er is een vrije inloop bij het Happy Hour, aanmelden voor onze Italiaanse pizzaparty kan via het aanmeldformulier.