Onderwijs voor professionals

Als professional ben je nooit uitgeleerd. Wij helpen je je kennis en vaardigheden up-to-date te houden met onderwijs ontwikkeld voor professionals.

Interessegebied
Bekijk alle cursussen

Start binnenkort

• At any time

Unravelling solutions for Future Food

ln this Massive Open Online Course (MOOC), more than 10 food researchers will address the main issues of food consumption. We will cover two interrelated themes; Food Shortage and Healthy Choices.

• 9 april 2024

Voorlichtingsavond executive masters

Wil jij ontdekken of een executive masterprogramma aan de Universiteit Utrecht bij jou past? Bezoek dan onze voorlichtingavond op dinsdag 9 april (18:00 - 21:00 uur) in Utrecht.

• 4 april 2024

Decaan in de klas

In deze tweedelige workshop bespreken we hoe je in klasverband aan de slag gaat met studiekeuze, en welke activerende werkvormen hierbij passen. We testen ze in de praktijk, en scherpen ze aan.

• 16 april 2024

Het begeleiden van keuzes maken

Als tutor begeleid je studenten bij het maken van keuzes. In deze workshop maken we inzichtelijk wat kiezen precies betekent, en wat dat vraagt van de student en de tutor. Je ervaart hoe een keuzeproces doorlopen kan worden, en we maken de vertaalslag naar je eigen tutorpraktijk.

• 24 mei 2024

Ruimtelijke ordening in een veranderend klimaat

In deze cursus bespreken we de meest recente inzichten over de gevolgen van klimaatverandering alsmede die van de ruimtelijke ordening. Leer van toonaangevende experts en geef richting aan je eigen werkpraktijk.

• Verschillende startdata

Word leraar in het voortgezet onderwijs

Wil je de overstap maken naar het onderwijs? Of ben je docent en wil je een extra lesbevoegdheid halen? Afhankelijk van je vooropleiding kun je een eerste- of beperkte tweedegraads lesbevoegdheid behalen.