De Faculty Club van ... Maarten Smits

In deze rubriek vertellen onze leden iets over zichzelf en waarom zij lid zijn van de Faculty Club. Maarten Smits is Alumnus Rechten en Director AAAS Energy.

De Faculty Club van Maarten Smits

Waarom ik lid geworden ben? De Faculty Club leek mij een hele fijne plek om contact te houden met het universiteitsleven na mijn studententijd. Daarnaast zit ik erg graag in de rustige tuin, voor de lunch of om wat tijd te overbruggen als ik in Utrecht ben.

Wat doe je in het dagelijkse leven?

Met mijn bedrijf AAAS Energy ontwikkelen wij zonne-energieprojecten in met name Zuidelijk Afrika.

Leukste herinnering aan de Faculty Club?

Na een prachtige aftrap met een smartlappenavond was het om naar ik aanneem voor iedereen bekende redenen een tijd stil. Gelukkig konden we lang teren op deze geslaagde avond!

Waar kijk je het meeste naar uit?

Er zat een hoop in het vat vorig jaar, een aaneenrijging van thema-avonden met muziek en bijbehorende hapjes en drankjes. Ik kijk erg uit naar dit soort buitengewoon gezellige avonden!

Eventuele suggesties voor activiteiten voor de Faculty Club?

Mijn suggestie zou vooral zijn: ga zo door! Pak na de tegenslagen van de afgelopen anderhalf jaar de draad weer op wat betreft de thema-avonden, het programma was veelbelovend!