• Bijeenkomst voor alumni India-Nederland

tot
      De Nederlandse Ambassade heet u van harte welkom op een bijeenkomst voor alumni van de Nederlandse Universiteiten op donderdag 21 maart 2024 in New Delhi.
    • 388e Dies Natalis

tot
      Op 26 maart 2024 viert de Universiteit Utrecht haar 388e verjaardag. Het thema van de diesviering is 'De Toekomst van de Democratie'.
    • Faculty Club - Dies Natalis Diner

tot
      Op dinsdag 26 maart vieren we de verjaardag van de Universiteit Utrecht met een speciaal Dies Natalis Diner!
    • Faculty Club - Viering Perzisch Nieuwjaar Nowruz (alleen voor medewerkers en alumni UU)

tot
      Na het succes van vorig jaar, organiseren wij op donderdag 28 maart samen met de leerstoel Perzische en Iraanse Studies van de Universiteit Utrecht, het Perzische Nieuwjaar (Nowruz).
    • Faculty Club Happy Hour April - Lentesferen

tot
      Op donderdag 4 april organiseren we een Happy Hour in lentesferen. Tijdens het Lente Happy Hour worden er onder meer frisse lentebieren geserveerd en is er een swingend optreden van Django's Tigers.
    • Faculty Club - Pubquiz

tot
      Op donderdag 18 april organiseren we weer een pubquiz in de Faculty Club. Strijd mee om de FC Pubquiz beker 2024!
    • Hofvijverkring diner - met lezing over Phychedelische Sjamaans

tot
      Het bestuur van de Hofvijverkring organiseert een diner op 18 april met als spreker Richard Alexander. Hij heeft onderzoek gedaan naar de vraag of het verbieden van psychedelische middelen met hallucinogene effecten, zoals Ayahuasca, ertoe zal leiden dat deze middelen in het criminele circuit terechtkomen.
    • Faculty Club Happy Hour Mei - Songfestival Style

tot
      Op donderdag 2 mei organiseren we een Happy Hour in Songfestival Style. Met het jaarlijkse Songfestival om de hoek, wordt het een avond vol muziek, plezier en natuurlijk de beste Eurovisiehits.
    • Breaking Science 2024 - heat 1

tot
      During the science communication competition, early-career researchers have just 3 minutes to pitch their research to an audience and panel of judges.
    • Breaking Science 2024 - heat 2