Graham Gibbs benadrukte tijdens zijn keynote op de Onderwijsparade 2011 het belang van formatieve assessment en feedback. De docent hoeft dat natuurlijk niet allemaal zelf voor zijn/haar rekening te nemen. Peerfeedback kan hierbij, mits goed doordacht ingezet, een krachtig instrument zijn. Bent u van plan om uw studenten een serieuze rol te geven bij het geven van feedback, meer specifiek bij het geven van feedback op schrijfproducten van medestudenten, dan is onderstaande workshop wellicht interessant voor u.

Wij bieden een korte workshop aan op het gebied van online peerfeedback op schrijfproducten. Doelen van de workshop zijn:

  • Een beargumenteerde keuze maken over het wel/niet inzetten van peerfeedback bij schrijfproducten.
  • Vormgeven en begeleiden van peerfeedback.
  • Op een didactisch juiste manier inzetten van online peerfeedback.

Data

De cursus wordt gegeven op aanvraag bij voldoende belangstelling. U kunt uw belangstelling doorgeven aan ons secretariaat.
De data worden in overleg met de belangstellenden bepaald.

Meer informatie en aanmelden

Secretariaat Onderwijsadvies & Training, t.a.v. Renske de Kleijn
T 030 253 3224
onderwijsadviesentraining@uu.nl