Agenda

  • Agenda van het Centre for Academic Teaching and Learning

    • 26 feb

      Van BKO naar SKO - SKO Portfoliotraject

      tot
      Een traject voor wie voldoende ervaring heeft op SKO-niveau en die graag een steun in de rug willen bij het schrijven van het portfolio.
    • 29 feb

      Online workshop 'Naar een inclusief curriculum' ism One Book One Campus

      tot
      In deze online workshop 'Naar een inclusief curriculum: Anton de Kom als dekoloniaal denker' zal Marina de Bies van de Anton de Kom Universiteit in Suriname haar ervaringen met inclusief onderwijs en het dekoloniseren van kennis in het onderwijs delen.
    • 29 feb

      SIG Learning Spaces / TLL Inspiratiecafé over Samenwerkend Leren.

      tot
      Zet 29 februari in je agenda en sluit je aan bij ons voor een discussie over samenwerkend leren! Ontdek wanneer en hoe je het kunt toepassen, verken de voor- en nadelen, en bespreek samen de uitdagingen. Deze boeiende sessie wordt geleid door Len Dijstelbloem, Tom Frijns en Laurien Jansen en is een samenwerking tussen Future Learning Spaces, Science Educate-IT en het Teaching & Learning Lab. Mis het niet!
    • 1 mrt

      Beeld- en Didactisch Coachen (opleiding)

      tot
      In de Opleiding Beeld- en Didactisch Coachen word je opgeleid tot een erkende ‘beeld- en didactisch coach’.
    • 5 mrt

      Research planning and time management / onderzoeksplanning en timemangement

      tot
      This training helps PhD students to improve their planning and time management skills.
    • 5 mrt

      SIG Interdisciplinariteit

      tot
      De komende SIG-bijeenkomst richt zich op interdisciplinaire scripties. Er zullen voorbeelden besproken worden van interdisciplinaire scripties, met de mogelijkheid om aanvullende ervaringen over dit onderwerp te delen.
    • 7 mrt

      OnderwijsFestival

      tot
      Donderdag 7 maart 2024 vindt hét onderwijsevenement van de UU weer plaats: het OnderwijsFestival.
    • 14 mrt

      Teaching in Higher Education (BKO/UTQ Course in English)

      tot
      Course for university teachers who would like to enrich their understanding of student learning and improve their own teaching practice and design of courses.
    RSS