Na de promotie

Na de verdedigingsceremonie worden getalenteerde jonge onderzoekers verwelkomd en gesteund bij en door de Universiteit Utrecht.

Gemotiveerde en getalenteerde gepromoveerde onderzoekers die een VENI-beurs bij het NWO willen aanvragen, kunnen speciale training krijgen bij de Research Support Offices (intranet) van de Universiteit Utrecht.

Phace

Het ‘PhD Activating Career Event’ (Engels), ofwel PhACE, is een tweedaags evenment, dat beoogt om promovendi aan het eind van hun promotietraject te helpen nadenken over hun toekomstige carrière.

Career Services voor PhD

Career Services voor PhD bestaat uit individuele coaching, workshops en online tests en instructievideo's. Alle diensten zijn gratis en alle promovendi zijn welkom, inclusief PhD's die hun promotietraject in de afgelopen 6 maanden hebben afgerond. Wij geloven dat een gezonde werk-privébalans, interpersoonlijke vaardigheden en oriëntatie op de carrière een positieve uitwerking hebben op productiviteit en welzijn op het werk. Promovendi werken aan deze punten tijdens coaching-sessies en workshops. Een goede investering, omdat de opgedane vaardigheden zowel binnen als buiten de wetenschappelijke wereld goed van pas komen.

Voor ondernemers

Overweeg je te gaan ondernemen naast of na je studie? We hebben een aantal interessante mogelijkheden en faciliteiten voor ondernemers op een rij gezet, op de campus en in de regio Utrecht.