Uitzonderlijke prestatie ULC student Max Vetzo aan University of Cambridge

Max Vetzo

Student Max Vetzo van Utrecht Law College - Tilia wordt in een aanbevelingsbrief geprezen om zijn prestaties tijdens zijn periode bij University of Cambridge. De voorzitter van het faculteitsbestuur, Richard Fentiman, schreef een aanbevelingsbrief aan Utrecht Law College om te benadrukken dat de resultaten van Max uitzonderlijk zijn.

Student Max Vetzo volgde afgelopen periode een Erasmus programma aan de University of Cambridge. Hij wordt in de brief onder andere geprezen om zijn prestatie vanwege zijn uitzonderlijk hoge cijfergemiddelde. Met zijn hoge gemiddelde voert hij ook de lijst aan met best scorende Erasmus studenten in heel Europa. Zijn scores zagen er als volgt uit: Constitutional Law 143; Criminal Law 141; International Law 150. Richard Fentiman benadrukt dat een cijfer van 150 uitzonderlijk hoog is en weinig voorkomt.

We zijn enorm trots op Max en wensen hem veel succes met zijn verdere studie carrière!