Postertje hier, papertje daar

Foto: Maarten Mooijman

Als student, onderzoeker of docent moet je er regelmatig een poster of paper opmaken. Gaat je dat goed af of ben je aan het stuntelen? Wil je je onderzoek op een visuele manier weergeven, maar weet je eigenlijk niet zo goed hoe? Of vind je het nog steeds spannend om aan een grote groep mensen iets te presenteren? Schrijf je dan in voor één van de korte cursussen in januari.

Weinig tijd, weinig geld

In slechts vijf weken kun je deelnemen aan bijvoorbeeld een cursus Grafische vormgeving (flyers en posters ontwerpen of infographic maken) of een cursus Presentatiecoaching. Als UU-medewerker krijg je  25% korting op de cursusprijs en als student zelfs 50%!

Over Parnassos

Parnassos Cultuurcentrum is het cultuurcentrum van Universiteit Utrecht, maar ook andere geïnteresseerden zijn van harte welkom.

Kijk voor meer informatie over Parnassos en alle cursussen  op de site.