Oproep: drie maanden onderzoek doen in het buitenland?

Meld je aan voor het Visiting Professors Programma

Een kijkje bij het Nederlands Instituut in Sint-Petersburg (NIP)

Het Visiting Professors Programma biedt UD’s, UHD’s en hoogleraren van aangesloten universiteiten een unieke kans om ongestoord te kunnen werken in een inspirerende en stimulerende omgeving. Via dit programma kun je drie maanden naar een van de vijf Nederlandse Wetenschappelijke Instituten in het Buitenland (NWIB) om daar onderzoek te doen, lezingen te geven en zo een bijdrage te leveren aan het intellectuele klimaat van het instituut.

Geïnteresseerd?

Zie jij het wel zitten om onderzoek te doen aan een instituut in Rome, Florence, Athene, St. Petersburg of Caïro? Voor een periode van drie maanden, komend najaar of in het voorjaar van 2023? Bekijk dan de voorwaarden en meld je uiterlijk 15 maart aan via het aanmeldformulier op de NWIB-website.