Nieuwe folder vol activiteiten voor het basisonderwijs

Leerlingen in het basisonderwijs

We zijn er nog niet helemaal, maar kijken wel alvast vooruit! Naar een nieuw schooljaar waarin we elkaar hopelijk weer treffen in het hart van het onderwijs: een lokaal vol nieuwgierige leerlingen en een bevlogen leraar. Daarom lees je in onze nieuwe folder wat wij leerlingen en leerkrachten te bieden hebben in schooljaar 2021-2022.

Zo vind je in de folder allerlei activiteiten voor leerlingen, zoals Meet the Professor en de Grote Wetenschapsdag. Ook lees je welke conferenties er voor leerkrachten zijn en hoe we scholen ondersteunen bij onderwijsvraagstukken, bijvoorbeeld door het doen van onderzoek.

Download de folder. Je vindt al het aanbod ook op uu.nl/po.

Contact

Wij hopen je te inspireren, samen te werken en onze kennis met je te delen. Heb je vragen of wil je meer informatie? Stuur dan een e-mail naar po@uu.nl.