Centre for the Humanities zoekt Visiting Fellows

Op voordracht van de onderzoeksinstituten van de Faculteit Geesteswetenschappen nodigt het CfH jaarlijks een aantal spraakmakende / belangrijke wetenschapper of maatschappelijke speler uit binnen- of buitenland uit.

De activiteiten van de fellows zijn divers: ze verzorgen onderwijs, geven research seminars, organiseren expert meetings, geven master classes en verzorgen een publiekslezingen voor een breed publiek. Het CfH-programma richt zich op de bevordering van maatschappelijke impact van het geesteswetenschappelijke onderzoek in de breedste zin van het woord. Onze Visiting Fellow sluiten bij deze focus aan, bijvoorbeeld doordat hun onderzoek gerelateerd is aan culturele activiteiten of gericht is op actuele maatschappelijke uitdagingen.

Bekijk eerdere Visiting Fellows 2017/2018.

Centre for the Humanities zoekt Visiting Fellows 2019

Voor haar Visiting Fellow Programma stelt het Centre for the Humanities (CfH) wederom budget beschikbaar om vier Visiting Fellows uit te nodigen in 2019. Elk onderzoekinstituut kan één Visiting Fellow aandragen. Lees meer op intranet.