Deze site gebruikt cookies. Als je onze site bezoekt, ga je akkoord met het plaatsen van cookies.
Geef mij uitleg- Diploma: Bestuurs- en Organisatiewetenschap (60446)Tijdsduur: 1 jaarBestuur en beleid gaat over de aanpak en organisatie van maatschappelijke issues binnen de publieke sector, in een politieke omgeving en in interactie met burgers, bedrijven en maatschappelijke organisaties.
- Diploma: Bestuurs- en Organisatiewetenschap (60446)Tijdsduur: 1 jaarDit masterprogramma biedt je zicht op de rol van communicatie bij strategievorming, beleidsbepaling en leidinggeven in een organisatie. Ook voor gedragsbeïnvloeding van externe doelgroepen, samenwerking en kennismanagement wordt communicatie ingezet.
- Diploma: Afhankelijk van schoolvak (68533 / 68534 / 68535)Tijdsduur: 1 jaarWord eerstegraads leraar in aardrijkskunde, biologie, Duits, economie, Engels, filosofie, Frans, geschiedenis, godsdienst, informatica, kunstgeschiedenis, maatschappijleer, muziek, natuurkunde, Nederlands, scheikunde, Spaans of wiskunde.
- Diploma: Neerlandistiek (research) (60851)Tijdsduur: 2 jaarIn de onderzoeksmaster Nederlandse literatuur en cultuur bestudeer je de (vroeg)moderne Nederlandse literatuur in haar intermediale en internationale context.
- Diploma: Bestuurs- en organisatiewetenschap (60446)Tijdsduur: 1 jaarDit masterprogramma gaat in op veranderingen in organisaties en leert je daarbij oog te krijgen voor de effectiviteit van die organisaties zonder de aandacht voor mensen, interacties en processen te verliezen.
- Diploma: Bestuurs- en Organisatiewetenschap (60446)Tijdsduur: 1 jaarDit masterprogramma leert je inzien hoe de aanpak van maatschappelijke vraagstukken als criminaliteit, veiligheid, onderwijs, gezondheidszorg, jeugdzorg en probleemwijken georganiseerd kan worden. We willen je opleiden tot reflective practitioner.
- Diploma: Bestuurs- en Organisatiewetenschap (60446)Tijdsduur: 1 jaarIn dit masterprogramma kijken we naar het managen van arbeid en personeel, niet alleen gericht op het belang van de organisatie (goede prestaties) maar ook van de medewerkers (bijvoorbeeld tevredenheid en motivatie) en de maatschappij.