Town Hall Meeting: Diversiteit en Inclusie binnen de Universiteit Utrecht

tot

De Utrecht Young Academy nodigt academici in de beginfase van hun carrière uit voor de online Town Hall meetings rond het thema “Diversiteit en Inclusie binnen de Universiteit Utrecht”.

Het doel van de Town Hall meetings is het verbinden van academici met leden van de Utrecht Young Academy en met elkaar, zowel op het gebied van onderwijs en onderzoek.

De Utrecht Young Academy is een groep van jonge academici uit alle hoeken van de Universiteit Utrecht. Omdat we op het raakvlak tussen jou, beleidsmakers en het universiteitsbestuur staan, willen we graag met je in gesprek om naar je te luisteren. Daarnaast willen we een omgeving creëren waar andere jonge academici elkaar online kunnen ontmoeten en gesprekken met elkaar kunnen aanknopen.

De Town Hall meetings vinden twee keer per jaar plaats. Naast het thema "Diversiteit en Inclusie" organiseerde de Utrecht Young Academy eerder dit jaar een Town Hall meeting rond het thema "Erkennen en Waarderen".

Stuur uiterlijk 5 november een email naar uya@uu.nl om deel te nemen aan de online Town Hall Meeting.

Poster of the Town Hall Meeting
Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd

Stuur een email naar uya@uu.nl voor 5 november.