Speel mee met het All inclusive spel (Nederlands)

tot
Equality, Diversity, Inclusion

Hoe kun je diversiteit, (onbedoelde) uitsluiting en discriminatie op de werkvloer bespreekbaar maken?  Het All Inclusive spel kan daarbij helpen: aan de hand van dilemma’s bespreek je met elkaar hoe je omgaat met diversiteit en inclusie binnen de Universiteit Utrecht. Je merkt hoe je zelf reageert op situaties die bijvoorbeeld gerelateerd zijn aan afkomst, handicap, religie, leeftijd of functie.

Ervaar het zelf!

In maart organiseert het Equality, Diversity & Inclusion Office twee keer het All inclusive spel online, onder leiding van Caspar de Bok. In het spel komen situaties voor die vertrouwd kunnen zijn, maar ook situaties die je niet eerder met uitsluiting of discriminatie associeerde. Dit kan leiden tot onverwachte gesprekken en inzichten.

Voertaal

Nederlands

All Inclusive helpt om de dialoog aan te gaan over de impact van (onbedoelde) uitsluiting.

Maart in het teken van Equality, Diversity & Inclusion

Het All Inclusive spel is onderdeel van de Equality, Diversity & Inclusion maand. Het programma Equality, Diversity & Inclusion organiseert in maart diverse (online) activiteiten, zoals lezingen en (creatieve) workshops voor studenten, medewerkers, alumni en andere geïnteresseerden. Lees meer over deze activiteiten.

Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd
Online, na aanmelding ontvang je de link naar de spelomgeving.

Schrijf je in via deze link