Opening van het Academisch Jaar 2020–2021

tot
Opening of the Academic Year 2020-2021

We openen het nieuwe Academisch Jaar met een bijzondere combinatie van fysieke en online ontmoeting. De situatie vraagt om aanpassingsvermogen. En dus leggen we dat aan de dag – zoals we dat allen doen sinds de start van COVID19-epidemie. Dat past bij wie we zijn, en wat we tot uitdrukking brengen met het thema van vandaag:

'A world class university with a heart – in times of Corona’.

We hebben de programmaonderdelen in ons Academiegebouw verspreid over de gehele dag. We  willen immers veel ontmoetingen mogelijk te maken, maar houden ons aan de richtlijnen van het RIVM. We zullen reflecteren op wat de situatie van ons vraagt. En we zullen studenten, docenten en onderzoekers eren. Mensen die bijzondere prestaties hebben geleverd, inhoudelijk of juist om de UU community bij elkaar te brengen en houden.

We sluiten af met een collegetour in TivoliVredenburg waarbij studenten de Coronagezant van ons land– én alumnus van de UU – bevragen.

Opening Academisch Jaar terugkijken

De video's van Opening Academisch Jaar 2020-2021 zijn beschikbaar op de pagina Universiteit met een hart.

Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd