Master's Open Day 9 februari 2024

tot

Studiekiezers kunnen tijdens de Master’s Open Day terecht met al hun vragen over de masterprogramma's van de Universiteit Utrecht. Nieuwe studenten kunnen de sfeer op locatie proeven en kennismaken met het masteraanbod.

Aanbod masterprogramma's

Vrijwel alle masterprogramma's organiseren presentaties met belangrijke informatie over de inhoud van het programma en de ingangseisen. Bezoekers kunnen tijdens de presentatie hun vragen stellen en in gesprek met studenten, alumni en docenten.

Extra aanbod

Naast het opleidingsaanbod biedt de Universiteit Utrecht extra activiteiten aan om studiekiezers te helpen bij hun studiekeuze. Denk daarbij aan informatiesessies gericht op een specifieke doelgroep, bijvoorbeeld honoursonderwijs, studeren met een (functie)beperking en doorstuderen na het hbo.

Voor internationale bezoekers wordt een apart programma aangeboden.

Kijk voor meer informatie op uu.nl/mastersopenday

Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd