Call for Abstracts: Institutions for Conflict Resolution (COI)

De Conferentie Institutions for Conflict Resolution (COI)  van 2023 heeft tot doel rechtvaardige institutionele benaderingen te identificeren die streven naar (echte) conflictpreventie en conflictoplossing in de juridische context. Het wordt gehouden in Utrecht op 28 en 29 september 2023. We verwelkomen abstracts van alle onderzoekers over de hele wereld. We verwelkomen vooral panelvoorstellen die juridisch-doctrinair, juridisch-empirisch en/of juridisch-normatief of theoretisch onderzoek combineren. We verwelkomen ook abstracts en panelvoorstellen van academische collega's buiten het rechtsgebied om bij te dragen aan het begrip van conflictoplossing..

Meer informatie over deze conferentie en de call for abstracts vindt u aan de Engelstalige kant van dit bericht.