Graduate School of Humanities

De Graduate School of Humanities van de Universiteit Utrecht biedt uitstekende (onderzoek)masters en promotie-opleidingen aan voor getalenteerde Nederlandse en internationale studenten en promovendi. De Universiteit Utrecht is een van Europa’s beste research-universiteiten, onder meer volgens de Shanghai Ranking of World Universities.

Masterprogramma's

De Graduate School of Humanities biedt eenjarige en tweejarige masters aan. Bekijk ons masteraanbod.

Subsidies

De Graduate School of Humanities biedt conference grants aan voor onderzoeksmasterstudenten. Zie voor meer informatie je masterprogramma op de studentensite.

Promovendi-opleiding

Onze promovendi-opleiding focust zowel op onderzoekgerelateerde onderwerpen als op persoonlijke en professionele vaardigheden die voor elke loopbaan van belang zijn. Lees meer over promoveren aan de faculteit Geesteswetenschappen.

Wil je een master volgen?

> Mastersite

Doe je een master?

> Studentensite

Ben je promovendus?

> Intranet

Wil je bij ons promoveren?

> Promoveren bij Geesteswetenschappen